Acasa > Proiecte > Tehnici de relaxare pentru viitoarele mamici

Controleaza-ti frica folosind tehnici de relaxare

Este firesc si natural ca o femeie sa devina mama. Dar perioada sarcinii, nasterea si adaptarea la rolul de mama sunt perioade cu mare incarcatura emotionala. Aceste emotii fluctueaza intre bucurie, teama si sentimentul de gol imediat dupa nastere.
Exista atat explicatii biologice, cat si psihologice pentru fluctuatiile emotionale, iar izbucnirile in plans aparent fara motiv au la baza hipersensibilitatea si modificarile hormonale care au loc pe toata perioada de sarcina, nastere si primul an de viata a copilului.

Chiar daca exista o componenta biologica pentru aceste manifestari, totusi componenta psihologica joaca un rol major si decsiv in reusita acomodarii emotionale la perioada de sarcina, nastere si de parinte. Este esential sa intelegi importanta elementelor psihologice in aparitia emotiilor si sa iei masurile necesare pentru a atinge echilibrul emotional.

Iti propun invatarea unei metode de relaxare care te poate ajuta in reducerea activarii fiziologice, astfel incat sa poti gestiona mai bine starile de frica si panica (fie ca ele vor aparea inainte, in timpul sau dupa nastere), sa poti depasi cu mai mare usurinta momentele de trezire brusca , ori de modificare a ritmului de viata.

Modul de training autogen adresat viitoarelor mamici

Cabinetul Individual de psihologie Luca Stefania iti propune participarea la un training, format din 10 sedinte, la finalul caruia vei detine o unealta extrem de puternica si utila in controlul fricii.
Trainingul se adreseaza viitoarelor mamici, iar in cadrul lui vei invata una dintre cele mai eficiente si mai raspandite tehnici de relaxare si anume “Trainingul autogen”.

Sedintele vor avea loc o data pe saptamana la sediul cabinetului, vor dura 1.5 ore, iar ziua si intervalul orar de desfasurare se va stabili de comun acord cu grupul in cadrul intalnirii introductive.

Cand sa te inscrii
Daca esti in saptamana 12 de sarcina atunci ar optim sa te inscrii la acest training, daca esti in saptamana 22 de sarcina atunci ar fi bine sa te grabesti sa te inscrii la acest training.

Program sedinte
Sedinta 0: Intalnire introductiva (gratuita)

Sedinta 1: Exercitiul greutatii
Sedinta 2: Exercitiul greutatii – generalizarea greutatii
Sedinta 3: Exercitiul caldurii
Sedinta 4: Exercitiul caldurii – generalizarea caldurii
Sedinta 5: Exercitiul inimii (relaxarea cardiaca)
Sedinta 6: Exercitiul respiratiei
Sedinta 7: Exercitiul plexului solar (abdomenului)
Sedinta 8: Exercitiul racoarea fruntii
Sedinta 9: Aprofundare si generalizare (formule intentionale)
Sedinta 10: Suplimentar relaxare progresiva Jacobson

Detalii
Data incepere: 14 Ianuarie 2016
Durata: 10 sedinte saptamanale
Locatie: Str. I. L. Caragiale, Nr. 2 – 4, Ap. 7, Cluj-Napoca
Pret: 30 lei/ sedinta (prima sedinta este gratuita)

Inscrieri
Inscrierile se fac pana la data de 12 Ianuarie 2016 pe adresa de e-mail stefania@psihologclujnapoca.ro sau la numarul de telefon 0744 61 41 41.

In limita timpului ramas, in cadrul sedintelor se vor organiza sesiuni de discutii, in scopul oprimizarii si dezvoltarii personale, pe diverse subiecte utile in timpul sarcinii, si anume:
– implicatiile psihologice ale alaptarii
– depresia pre si post partum
– managementul stresului parintilor in perioada pre si post partum
– adaptarea la rolul de mama, adaptarea la rolul de tata
– managementul relatiilor in perioada pre si post partum
– managementul timpului in perioada pre si post partum